Συχνές ερωτήσεις
Τι είναι το καλάθι αγορών;
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
- Κατηγορία: FAQ-category
- Εμφανίσεις: 7028
Μπορείτε με το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.
Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
- Κατηγορία: FAQ-category
- Εμφανίσεις: 7279
Εάν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε, τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 23850-28602, ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Έβαλα το password πολλές φορές λάθος και κλείδωσε ο λογαριασμός μου. Γιατί;
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
- Κατηγορία: FAQ-category
- Εμφανίσεις: 7254
Μετά τις 10 αποτυχημένες προσπάθειες για σύνδεση στον λογαριασμό σας, ο λογαριασμός κλειδώνει για την δική σας ασφάλεια. Μετά την 10η και σε κάθε προσπάθεια που ακολουθεί σας αποστέλλεται ένα email με ένα link που πρέπει να ακολουθήσετε για να ξεκλειδώσει ο λογαριασμός. Αν δεν έχετε λάβει το email, ελέγξτε σε φακέλους spam ή bulk ή ξανακάνετε αυτόματη αποστολή κάνοντας νέα προσπάθεια για σύνδεση. Μόλις ο λογαριασμός ξεκλειδώσει, μπορείτε να συνδεθείτε με τα στοιχεία σας. Αν δεν τα θυμάστε, μπορείτε να κάνετε υπενθύμιση απο το μενού.
Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
- Κατηγορία: FAQ-category
- Εμφανίσεις: 7365
Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη και πατήσετε Αποστολή Παραγγελίας, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε.
Πως να ανοίξω λογαριασμό
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
- Κατηγορία: FAQ-category
- Εμφανίσεις: 14420
Για να ανοίξετε λογαριασμό θα κάνετε εγγραφή νέου μέλους δεξιά στο μενού συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στη φόρμα. Το email σας θα χρησιμοποιείται σαν username. Με την επιτυχή δημιουργία θα σας σταλεί ένα email με ένα link ενεργοποίησης, το οποίο θα ακολουθήσετε για να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας. Αν χάσετε το email μπορείτε να το ξαναστείλετε κάνοντας login. Εκεί θα σας ειδοποιήσει ότι ο λογαριασμός δεν έχει ενεργοποιηθεί και θα σας δωθεί η δυνατότητα να ξαναστείλετε το email ενεργοποίησης.